Umat Islam pasti boleh

Tuesday, September 16, 2008

Kenapa ini boleh berlaku...?

Aku pernah menangis...!!!

Tidak...!!!


Kenapa ini boleh berlaku...?

Adakah aku yang bersalah dalam hal ini....

Mungkin disebabkan dosa-dosa yang lalu.

Dan kini Allah ingin menghukum aku untuk terus berasa berasa bersalah dalam diri.


Kenapa ini boleh berlaku...?

Adakah aku leka dengan pencapaian yang aku telah miliki kini

Dan bakal aku lepaskan tidak lama lagi...

Di mana kan ku cari ganti...


Kenapa ini boleh berlaku...?

Aku pernah menangis kerana merasa hina di hadapan Allah.

Ku merasa diri tidak berguna lagi.

Apa yang patut aku lakukan...?



Rupa-rupanya, ku tertinggal sesuatu....

Apakah dia...?


DOT..DOT..DOT.
....................................................................?

No comments:

Akhlak Perhiasan diri


MyCartopia.com Click here to get one